خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خراسان شمالی نایب قهرمان رقابت‌های کشتی آلیش کشور شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 15 اردیبهشت 1402 - 20:29
بجنورد- مسئول کمیته آلیش خراسان شمالی گفت: آلیش‌کاران خراسان شمالی ضمن نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور ۲ سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان را کسب کردند.
خراسان،آليش،شمالي،كيلوگرم،خادمي،جبار

جبار خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آلیش آزاد مردان قهرمانی کشور روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرستان مینودشت استان گلستان برگزار شد.
مسئول کمیته آلیش خراسان شمالی تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم کشتی آلیش خراسان شمالی بر سکوی دوم این رقابت‌ها ایستاد.
وی در ادامه به نتایج آلیش‌کاران خراسان در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: «علی اکبر محمدی» و «مصطفی پرویزی» به ترتیب در اوزان ۷۰ و۸۰ کیلوگرم ضمن کسب مدال‌های طلا مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود را به دست آوردند.
جبار خادمی بیان کرد: «الله‌یار الیلی» نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم مدال نقره و «عیسی روایی» در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کردند.
مسئول کمیته آلیش خراسان شمالی خاطر نشان کرد: «رضا کوهی» و «عزیز پوریان» به عنوان سرپرست و مربی در این رقابت‌ها حضور داشتند.
وی در ادامه گفت: «سجاد آرین‌وردی» و «مهدی میرزاجانی» نیز به عنوان داور از خراسان شمالی در این دوره از رقابت‌ها به قضاوت پرداختند.