خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 11 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«سفر در رسانه» در هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود

مهر | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | شنبه، 09 اردیبهشت 1402 - 14:12
اصفهان-دبیر هفته فرهنگی اصفهان از برگزاری نشست «سفر در رسانه» با هدف ارتقای مهارت‌ها و سواد رسانه‌ای شهروندان در حوزه گردشگری اصفهان خبرداد.
رسانه،سفر،اصفهان،فرهنگي،مركز،ابزارهاي،ابزار

سید محمد سجاد زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت مرکز تخصصی رسانه اظهار داشت: این مرکز یکی از مراکز تخصصی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است که بیش از ۱۵ سال فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی کارکرد اصلی این مرکز را آشنایی شهروندان با رسانه و ارتقا سواد رسانه‌ای مردم در حوزه‌های اجتماعی دانست و گفت: این مرکز تلاش می‌کند مهارت‌های رسانه‌ای مردم را ارتقا دهد.
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: در روزگاری که رسانه جز لاینفک زندگی مردم است، تلاش بر این است که مردم از ظرفیت رسانه بهره مند شوند و استفاده مفیدتری از همه ظرفیت‌های رسانه و ابزارهای رسانه داشته باشند.
وی بیان کرد: این مرکز برای هفته فرهنگی اصفهان، سفر در رسانه را پیش بینی کرده به این معنا که چگونه می‌توان از ابزار رسانه در راستای روایت سفرها، روایتگری سفر و گردشگری استفاده کرد.
سجادزاده افزود: اکنون رسانه به عنوان یکی از ابزارهای جدی و تعیین کننده برای آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری و شناخت محیط و فرهنگ‌های متفاوت است بنابراین به هر میزان این ابزار دقیق‌تر مورد استفاده قرار گیرد ما را با فضای گردش و سفر می‌تواند همراه کند.
دبیر هفته فرهنگی اصفهان خاطرنشان کرد: در این نشست قرار است ظرفیت رسانه برای گردشگری و سفر به اصفهان بعنوان یک ابزار جدی مطرح شود.
وی عنوان کرد: مهمان ویژه این برنامه منصور ضابطیان هستند که وی گردشگر و اهل رسانه است و تلاش می‌کند از ابرار رسانه‌ای استفاده کند تا سفر و تجربه سفر خود را منتقل کند و موضوع این برنامه که فردا برگزار می‌شود سفر و انتقال سفر از طریق ابزارهای رسانه‌ای است.
سجادزاده گفت: دوره جدید برنامه‌های عصر رسانه، تجربه نگاری است و این بیان تجربه، تعیین کننده بوده و محور فصل دوم این نشست‌ها انتقال تجربیات مؤثر افراد مختلف در حوزه‌های مختلف است.