نفوذ سامانه بارشی به استان مرکزی/ هشدار سطح زرد صادر شد
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 04 اردیبهشت 1402 - 13:01
اراک- کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی مرکزی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی و تداوم فعالیت این سامانه طی سه روز آینده در استان گفت: هشدار سطح زرد صادر شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، داوود آبادی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان مرکزی گفت: بررسیها حاکی از نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در سه روز آتی در کشور است.
وی افزود: عمده فعالیت این سامانه در استان مرکزی به صورت رگبار پراکنده و رعد و برق، احتمال تگرگ و وزش باد شدید موقتی در ساعاتی از فردا به ویژه بعدازظهر و شب خواهد بود.