خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 11 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آموزش مدیریت کسب و کار- اخبار بازار تسنیم

تسنیم | بازار | سه شنبه، 22 فروردین 1402 - 16:18
مربی کسب و کار کیست و دقیقا چه کاری انجام می­دهد؟ چرا ما به آموزش مدیریت کسب و کار نیاز داریم؟ سوالاتی که ممکن است مدام ذهن صاحبان کسب را مشغول کند و آنها هم راه­حلی برای آن نداشته باشند.
دوره،كسب،مربي،بيزينس،مديريت،اورانيوم،طاهري،حسين،شركت،بازاريا ...

اما امروز می­خواهیم یک راه­حل قطعی به شما ارائه دهیم.
راه­حلی که با استفاده از آن می­توانید کسب­وکار خود را توسعه دهید و زمان خود را مدیریت کنید.
در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم برای رشد یک کسب­وکار باید چه کار­هایی انجام داد و ما چه چه مهارت­هایی نیاز پیدا خواهیم کرد.
همراه ما باشید.
چرا برای یک کسب­وکار به دوره آموزشی نیاز داریم؟
کسب و کاردر طول حیات خود مراحل مختلفی را طی می‌کند.
زمانی که ما یک بیزینس را شروع می­کنیم ممکن است با چالش­های خاصی روبه­رو شویم.
حل این چالش­ها تنها نقطه شروع ما خواهند بود.
پس از حل این چالش­ها ما با مشکلات بزرگ­تری در کسب­وکارمان مواجه می­شویم که حل آنها نیازمند مدیریت است.
یک ورزشکار خوب زمانی می­تواند به موفقیت برسد و مدال طلای مسابقات را برای خود کند که یک مربی خوب داشته باشد.
او با عمل­کردن به برنامه مربی به موفقیت خواهد رسید.
کسب­وکار نیز با همین الگوریتم کار می‌کند.
ما برای موفقیت در کارمان و رسیدن به اهداف به مربی کسب و کار و برنامه جامع او نیاز داریم.
مربی کسب و کار چه کسی است؟
بیزینس کوچینگ در سال­های اخیر رشد زیادی داشته و در کشور ما نیز بیزینس کوچ­های زیادی وجود دارند.
اما پیش از اینکه بخواهیم وارد هر بحثی بشویم باید توضیح داده شود که مربی کسب و کار دقیقا چه کسی است و چه کاری انجام می­دهد؟
در یک عبارت مربی کسب و کار کسی است که به صاحبان کسب­وکار کمک می­کند تا به اهداف استراتژیک خود برسند.
مربی از ترکیب ابزار و تخصص خود استفاده می­کند تا بهترین فیدبک­ها برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین­شده ارائه دهد.
وظیفه بیزینس کوچ چیست؟
بیزینس کوچ باید نقاط قوت و ضعف یک کسب­وکار را تشخیص بدهد و سپس کارآفرین را برای رسیدن به هدفش هدایت کند.
هر فردی زمانی قابلیت رشد خواهد داشت که بتواند نقاط قوت و ضعفش را به­درستی تشخیص بدهد.
عادت­های بد تنها مختص به زندگی ما نیستند.
گاهی ما در کسب­وکار نیز عادت­های بد داریم و همین موضوع جلوی پیشرفت و رشد ما را خواهد گرفت.
یک مربی خوب عادت­های بد کسب­وکار شما را شناسایی خواهد کرد و به شما خواهد گفت که چگونه می­توانید از شر آنها رهایی بیابید.
چرا برون­سپاری رشد، یک استراتژی موفق است؟
یکی از سوالاتی که مدیران و صاحبان یک کسب و کار مدام از خود می­پرسند این است که چرا باید برای رشد خود به سراغ مربی برویم؛ زمانی که خودمان می­توانیم مشکلات و عوامل مختلف را تشخیص دهیم؟
نکته قابل توجه این است که رشد یک کسب و کار دشوار است و مدیران با تجربه به­خوبی این موضوع را می­دانند.
صاحبان بیزینس در مرحله­ای از کار ممکن است که خسته شوند و دیگر توان ادامه مسیر را نداشته باشند.
بهترین دوره آموزش مدیریت کسب و کار موجود کدام است؟
دوره­های مختلفی در طول سال برگزار می­شوند و افراد مختلف می­توانند در آنها شرکت کنند.
درحال حاضر نیز دوره اورانیوم جامع‌ترین دوره کسب‌وکار از نگاه مدیران و کارآفرینان برتر است.
این دوره از سال 1397 مشغول برگزاری است و تنها در سال 1401 تعداد شرکت­کنندگان آن به 241 نفر رسید.
این دوره جامع دارای سرفصل­های زیادی است که در ادامه مقاله درباره آنها توضیح خواهیم داد.
دوره اورانیوم توسط بیزنس مستر حسین طاهری برگزار خواهد شد و او سرفصل­های مختلف را پیش خواهد برد.
به کمک این دوره صاحبان کسب­وکار می­توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و برای رشد بیزینس برنامه­ریزی کنند.
سرفصل­های دوره شامل چه مواردی هستند؟
سرفصل­های این دوره شامل 5 زیرشاخه:
توسعه فردی
توسعه سازمانی
کمپین بازاریابی
برند­سازی شخصی و سازمانی
کمپین افزایش فروش
دوره اورانیوم چه دستاوردی برای ما خواهد داشت؟
شما با شرکت در این دوره می­توانید خط تولید مشتری خود را داشته باشد.
مشتریان به­شکل اتوماتیک برای کسب­وکار شما تولید می­شوند و تولید سود خواهند کرد.
با استفاده از آموزش­های این دوره شما می­توانید مشتریانی وفادار بسازید و سود بیشتری برای خود رقم بزنید.
می­توانید نرخ ساعتی سازمان را بالا ببرید و راندمان بیشتری داشته باشید.
با کمپین­های بازاریابی موفق هزینه کمتری صرف بازاریابی کنید و این مسیر را به­شکلی هدفمند ادامه دهید.
مربی کسب و کار می­تواند ایده­هایی ناب برای طراحی کمپین فروش به­شما ارائه کند که منجر به تسهیل روند فروش خواهند شد.
یکی از مشکلات سازمان­های بزرگ پرورش افراد متخصص است که در این دوره آن را یاد خواهند گرفت.
چه مشاغلی می­توانند در این دوره شرکت کنند؟
تا به امروز مشاغل رستوران، چاپ و بسته­بندی، کیک، اپتیک، لوستر و کالای برق، سیستم حفاظتی، شرکت تبلیغاتی، صنایع شیمیایی، سلامت و تندرستی، پلاستیک، صادرات و واردات، بازرگانی، موبایل، خدمات درمانی و پزشکی، لوازم دیجیتال، چوب، خدمات خودرو، مبلمان، مسکن ساختمان، مالی و مالیاتی، آجیل و خشکبار، مواد غذایی، آموزش، ریسندگی و بافندگی، پوشاک، لوازم خانگی، فرش و ماشین آلات صنعتی اشاره کرد که در دوره اورانیوم شرکت داشته­اند.
حسین طاهری، بیزینس کوچ دوره را بیشتر بشناسیم
حسین طاهری به­عنوان بیزنس کُوچ، هکر رشد و نویسنده و مترجم حوزه توسعه کسب‌وکار در 19 سال سابقه اجرایی خود توانسته در بیش از 436 شرکت مشاوره و مدیریت کمپین­های عظیم بازاریابی را داشته باشد.
حسین طاهری دانش­آموخته مدیریت کسب­وکار از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است و مدیریت اجرایی و علمی بیش از 40 کنفرانس معتبر در حوزه کسب­وکار بر عهده داشته است.
دوره آموزشی اورانیوم چکیده تجربه و دانش چندین ساله حسین طاهری به­عنوان یک مدرس کسب و کار در حوزه رشد بیزینس­های مختلف است.
چگونه می­توانیم در دوره آموزش مدیریت کسب و کار اورانیوم نام­نویسی کنیم؟
در وبسایت حسین طاهری شما می­توانید در دوره جامع اورانیوم نام­نویسی کنید و اطلاعات لازم درباره این دوره را به­راحتی به­دست بیاورید.
در این وبسایت مطالب بسیار زیادی از جمله ویدیو­های آموزشی مختلف، پادکست­ها، مطالب آموزشی و دیگر موارد برای شما فراهم آمده تا پیش از خرید دوره و نام­نویسی در آن از آنها استفاده کنید.
"این مطلب تبلیغاتی است"