حامی اوباما «مرد رسانه سال» جشنواره کن شد
«جفری کاتزنبرگ» مدیرعامل پیشین کمپانی انیمیشن «دریم وورکس» که ۳۰۰ میلیون دلار به اوباما کمک انتخاباتی کرده بود، جایزه «مرد رسانه سال» را از جشنواره خلاقیت «کن» دریافت کرد.

«جفری کاتزنبرگ» مدیرعامل پیشین کمپانی انیمیشن «دریم وورکس» که ۳۰۰ میلیون دلار به اوباما کمک انتخاباتی کرده بود، جایزه «مرد رسانه سال» را از جشنواره خلاقیت «کن» دریافت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «جفری کاتزنبرگ» مدیرعامل پیشین کمپانی انیمیشن «دریم وورکس» جایزه «مرد رسانه سال» را از جشنواره خلاقیت «کن» دریافت کرد.
این بخش که با عنوان «جشنواره شیرهای کن» شهرت دارد، جایزه افتخاری دستاورد حرفهای خود را به کاتزنبرگ داد.
کاتزنبرگ مدیر پیشین کمپانی بزرگ انیمیشنی «دریموورکس» که در حال حاضر مدیر کمپانی موبایل «کیبی» است، یکی از مدیران با گرایشهای سیاسی است که در دوره انتخاباتی اوباما، بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به کمپین انتخاباتی او کمک کرد.
فیلیپ توماس، مدیر بخش Cannes Lions، در مورد اهدای این جایزه به کاتزنبرگ گفت: رهبری و دیدگاه خلاقانه خلاقیت کاتزنبرگ منجر به تحول و پیشرفت چشمگیر موفقیت کسب و کارهای برجسته در زمینه سرگرمی، رسانه و چشمانداز فناوری شده است.
این جایزه در تاریخ ۱۹ ژوئن(۳۰ خرداد) طی مراسمی به وی اهدا خواهد شد.
«لورن مایکلز» تهیهکننده برنامه «Saturday Night Live»(برنامه زنده شنبه شب) نیز جایزه شخص سال سرگرمی را دریافت میکند.
«آلفونسو کوارون»، «شاندا ریمز»، «جف گولدبلوم» و «کِری واشنگتن» از دیگر دریافتکنندگان این جایزه در سالهای قبل بودهاند.
انتهای پیام/