خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۷۰ درصد از ۶۶ مصوبه سفر استاندار یزد به بهاباد محقق شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 11 فروردین 1402 - 04:01
یزد- فرماندار شهرستان بهاباد گفت: بیش از ۷۰ درصد از ۶۶ مصوبه سفر استاندار یزد به شهرستان بهاباد محقق شد.
بهاباد،استاندار،توسعه،فايده،يزد،شهرستان،جمعه

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری، پنجشنبه شب در دیدار استاندار یزد با جمعی از فرهیختگان و مردم شهرستان بهاباد اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد از ۶۶ مصوبه سفرهای استانی استاندار به بهاباد محقق شده است که جا دارد از همه دستگاه‌های اجرایی و امام جمعه بهاباد همچنین شورا و شهرداری قدردانی کنیم.
وی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش و مسکن جوانان و جاده و معادن، خواستار پیگیری این مشکلات شد .
توسعه بدون علم و آگاهی بی فایده است
امام جمعه بهاباد نیز در این نشست گفت: همه امکانات قابل فراهم شدن است ولی اگر توسعه بدون علم و آگاهی باشد، به طور قطع بی فایده خواهد بود.
حجت الاسلام بشکانی اظهار داشت: توسعه با تضاد سازگاری ندارد و اگر به داد آموزش و پرورش نرسیم و بدون تحول و برنامه ریزی ادامه مسیر را داشته باشیم، هیچ اقدامی ثمربخش نخواهد بود.
در این نشست که نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهاباد، معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند، بیش از ۱۲ نفر از نمایندگان اقشار مختلف مردم درخواست ها و سخنان خود را با استاندار یزد در میان گذاشتند.