سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش 29 درصدی جابه جایی مسافر در استان کرمانشاه- اخبار کرمانشاه - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 فروردین 1402 - 13:59
معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش 29 درصدی جابجایی مسافر در استان کرمانشاه در طی سه روز گذشته از ایام نوروز خبر داد.
شكايت،جابجا،مسافران،گذشته،ناوگان،مسافر،احمدي

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: طی سه روز گذشته 16 هزار و 474 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده‌اند.
وی عنوان کرد: از ابتدای نوروز 1402 تاکنون 5000 مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته و مسافران جابجا شده توسط مینی‌بظوس7513 مسافر است که نسبت به سال گذشته 53 درصد افزایش دارد و مسافران نوروزی جابجا شده توسط ناوگان سواری 3893 نفر بوده که نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی 29 درصد افزایش داشته است.
احمدی گفت: مسافران حمل و نقل جاده‌ای در صورت داشتن شکایت می‌توانند؛ از طریق بنر های نصب شده در پایانه‌های مسافری و اسکن QR-CODE در تلفن همراه به بخش ثبت شکایات مسافران جاده‌ای در سایت 141 هدایت شوند و موضوع مربوط به شکایت خود را ثبت کنند.
وی افزود: پس از ثبت شکایت، یک کد رهگیری برای پیگیری صادر می‌شود که از طریق آن می‌توانند، نتیجه رسیدگی به شکایت و اقدام انجام شده را پیگیری کنند.
احمدی گفت: علاوه بر میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان، مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه‌ها در طول شبانه‌روز اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.
انتهای پیام/.