خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی امنیت مردم است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 14:34
ارومیه - جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: محصول و قطعا پلیس یک سازمان اثر بخش است که مردم به آن اعتماد دارند.
پليس،انتظامي،تصادفات،نوروزي،تلاش،استان،عنوان،هموطنان،ارتقا،ت ...

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شرفی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: محصول تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی امنیت مردم است و قطعاً پلیس یک سازمان اثر بخش است که مردم به آن اعتماد دارند، مردم پلیس را به عنوان یک دژ مستحکم و حامی آنان، مامن و پناهگاه خودشان می‌دانند و از عملکردش رضایت دارند.
وی با اشاره به عزم قاطع پلیس در برخورد هوشمندانه و مقتدرانه با سرقت، جمع آوری معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و کاهش تلفات ناشی از تصادفات به عنوان مهمترین دغدغه پلیس و مردم؛ گفت: تلاش تمام همکاران بر این است، در محل‌های که مورد نیاز است حضوری فعال داشته باشند و با همکاری مردم عزیز، حتماً در پایان تعطیلات نوروزی اخبار خوبی در این حوزه تقدیم مردم می‌شود.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه ارتقا احساس امنیت در جامعه با حضور همه جانبه پلیس برای روان سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه در سطح استان، کاهش تصادفات و ترافیک‌های دورن شهری، پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت و برخورد قانونی با مجرمان و بزهکاران، ارائه خدمات انتظامی به هموطنان و جلب رضایت مردم، تشدید اقدامات مراقبتی و نظارتی در نوروز ۱۴۰۲ را از اهم دستور کارهای پلیس استان در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد.
سردار رحیم جهانبخش خاطرنشان کرد: تمام تلاش انتظامی استان در جهت خدمتگزاری به مردم و تأمین امنبت عمومی و آسایش مردم است و از این رو، ضرورت دارد با اتخاذ تدابیر ویژه برنامه ریزی پایدار، هماهنگی با سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مسئول، ایمنی عبور و مرور تأمین و موجب آرامش خاطر هموطنان، ارتقا رضایتمندی، انضباط بخشی در تردد و پیشگیری از بروز تصادفات و جان باختان ناشی از آن شود.