خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تردد ۵۱۳ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 14:34
کرمانشاه- معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد ۵۱۳ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.
گذشته،تردد،استان،خودرو،درصد،افزايش

رحمت جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۵۱۳ هزار خودرو بوده که ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲ میلیون ۳۲۷ هزار تردد ورودی به استان داشته ایم که نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش و تردد خروجی در راه‌های استان ۲ میلیون ۲۸۲ هزار خودرو ثبت شده که نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سبک طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۴ هزار خودرو با رشد ۱۰ درصدی و تردد وسایل نقلیه سنگین ۳۲ هزار خودرو بوده که نسبت به سال گذشته کاهش هفت درصدی داشته است.
جلیلیان بیان کرد: راهداری استان در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی با تمام امکانات آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در ۲ ایستگاه در با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ارائه پیام‌های ایمنی و ترافیکی در حال اجرا است.
وی از هموطنان و مسافران جاده‌ای خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌های مسافربری و شرکت‌های حمل و نقل را به سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند.