خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جابه‌جایی بیش از ۳۵ هزار مسافر در محورهای مواصلاتی البرز

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 14:34
کرج- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی بیش از ۳۵ هزار مسافر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.
مسافران،ناوگان،مسافر،حمل،سفر،استان،عمومي

میثم قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید براینکه بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با برنامه‌ریزی و درنظر گرفتن تمهیدات ویژه آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است، افزود: با هماهنگی انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافر و نهادهای ذی‌ربط اقدامات لازم انجام شده است که با اولویت ایمنی و ارتقای سطح خدمات به مسافران این بخش خدمات مناسبی به ارائه شود.
وی؛ اولویت اصلی در جابه‌جایی مسافران از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی را تأمین رفاه و ایمنی آنها دانست و گفت: برای تحقق این هدف سامانه‌های ارتباطی و نظارتی گسترده‌ای به طرق مختلف برای ارتباط با مسافران از جمله نظرسنجی الکترونیکی حین سفر و سامانه در نظر گرفته شده است.
این مسئول در ادامه درباره وضعیت جابه‌جایی مسافران توضیح داد و گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا یکم فرودین سال جاری ۳۵ هزار و ۸۸ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.
قدمی با اشاره به اینکه جابه‌جایی این تعداد مسافر از طریق دو هزار و ۲۴۰ سفر انجام شده است، افزود: خوشبختانه به رغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان البرز، تاکنون تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باتوجه به ظرفیت‌های موجود به درستی پاسخ داده شده است و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن در حال انجام است.