خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرصتی برای جاماندگان طرح یکپارچه خودرو

مشرق | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 14:34
مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی: جاماندگان طرح یکپارچه فروش، هفتم و هشتم فروردین می‌توانند با ورود به سامانه esalecar.ir خودروی خود را انتخاب کنند.
سامانه،خودروهاي،اعلام،ir

به گزارش مشرق، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی اعلام کرد جاماندگان طرح یکپارچه فروش و متقاضیانی که به دلایل مختلف حساب وکالتی آنها به موقع اعلام نشده بود هفتم و هشتم فروردین می‌توانند با ورود به سامانه esalecar.ir خودروی خود را انتخاب کنند.
مهدی تقدسی در گفت‌وگو با صدا و سیما درباره نحوه‌ واگذاری خودروها به متقاضیان هم افزود: هم اکنون چیزی به نام قرعه کشی وجود ندارد و بر اساس برنامه تولید خودروسازان متاضیان اولویت بندی می‌شوند.
مقدسی اضافه کرد: با توجه به اینکه زمان ثبت نام هیچ تاثیری در اولویت‌ بندی تحویل خودروها ندارد افزود: اولویت‌های تحویل بر اساس برنامه زمان‌بندی تولید خودروسازان اعلام می‌شود.
وی همچنین گفت: ۲ هزار و ۴۱۹ متقاضی خودروهای وارداتی نیز با ورود به سامانه saleauto.ir خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کردند.