خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خروج ۸۰ پیک نیک از چادرهای کمپ فدک

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 14:10
اصفهان – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: روز اول فروردین ۸۰ پیک نیک توسط نیروهای گشت آتش نشانی از چادرهای مسافران نوروزی در کمپ فدک جمع آوری شد.
اكيپ،اصفهان،روز،چادر،گذشته،آهنگران،صفه،تخته

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار ارائه خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به مسافران نوروزی اصفهان اظهار داشت: در روز اول فروردین ماه دو هزار و ۴۹ تخته چادر در نقاط تعیین شده شهر اصفهان برپا شده است.
وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۶۰ تخته چادر در کمپ فدک برپا شده و مابقی نیز در ورزشگاه‌های امام خمینی، توانا، گل نرگس، ولایت و امین و دانشکده آب و برق بوده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه گشت مداوم برای امدادرسانی به مسافران در صورت نیاز در کمپ‌های نصب چادر به صورت مستمر در حال انجام است، تصریح کرد: در روز گذشته ۸۰ عدد پیک نیک از داخل چادرها جمع آوری شده است.
وی با اشاره به استقرار اکیپ امداد و نجات در کوه صفه نیز افزود: در روز گذشته ۲۲۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه توسط ۲ اکیپ ثابت و ۳ اکیپ گشتی در نقاط قله، ایستگاه ۲، تخت سیاوش، مرعشی، گل زرد و … انجام شده است.
کاوه آهنگران با بیان اینکه در مسیر زاینده رود نیز اکیپ غواصی مستقر شده که ۴ خودرو و سه موتور سیکلت و ۲۳ نیروی غواص در حال گشت زنی هستند، ابراز داشت: خوشبختانه روز گذشته در این محدوده حادثه‌ای گزارش نشده است.