خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امدادرسانی به ۴۴۴ حادثه دیده برف و کولاک در راه های مازندران

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 13:50
ساری- معاون امدادی جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به رهاسازی ۱۱۱ خودرو گرفتار در برف مانده در راه های استان گفت: ۴۴۴ نفر از حادثه دیدگان در برف امدادرسانی شدند.
محور،برف،كياسر،اسكان،سنگين،شاهد

هاتف سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اسکان مسافران در برف مانده در محورهای ارتباطی استان با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی در سه منطقه محور مواصلاتی شامل محور کندوان حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و گردنه لاوش شاهد برف سنگین هستیم.
وی با اظهار اینکه جاده کندوان صبح امروز بازگشایی شد و تردد در آن برقرار است، افزود: در منطقه سوادکوه نیز حد فاصل گدوک شاهد برف سنگین هستیم ولی تردد در آن جریان دارد.
وی با بیان اینکه در محور هراز نیز در محدوده امامزاده هاشم و در محور کیاسر - سمنان نیز بارش برف سنگین بوده است، گفت: در محور کیاسر - فولاد محله شاهد انسداد مسیر هستیم و در این راستا ۱۱۲ نفر از درراه ماندگان در مدرسه المهدی اسکان دادیم.
سلیمی از امدادرسانی به ۱۱۱ خودرو در راه مانده در سه محور ارتباطی برفگیر استان خبر داد و گفت: ۴۴۴ نفر از ز حادثه دیدگان از برف آزادسازی و ۱۱۹ نفر در محورهای کیاسر و سوادکوه اسکان داده شدند.