خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۱۰ میلیون و ۱۱۸ هزار تردد در جاده‌های اصفهان ثبت شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 13:50
اصفهان – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از ثبت ۱۰ میلیون و ۱۱۸ هزار تردد در محورهای استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.
استان،اصفهان،ماه،محورهاي،تردد

فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح نوروزی ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند ماه در استان اصفهان آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح تا شب گذشته مصادف با شامگاه اول فروردین ماه بیش از ۱۰ میلیون و ۱۱۸ هزار تردد در محورهای استان اصفهان ثبت شده است.
وی با بیان اینکه این میزان سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵ درصدی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌های ترددشمار، در این ایام ۹۰۵ هزار و ۹۴۸ دستگاه خودرو به استان وارد و ۸۶۸ هزار و ۸۲ خودرو از استان خارج شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه شمار خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۶ و ۸ درصد افزایش یافته است، ابراز داشت: شهروندانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی این استان را دارند با تماس با تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.