خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز توزیع برنج دولتی از 4 فروردین ماه در اصفهان- اخبار اصفهان - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 13:50
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان از توزیع برنج دولتی از چهارم فروردین ماه امسال و هم زمان با شروع طرح ضیافت خبر داد.
برنج،توزيع،استان،ماه،تايلندي،كيلويي

محمدعلی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون وضعیت و توزیع برنج استان اصفهان در ایام نوروز و آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بحث تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی زمانی انجام می‌شود که بازار در حال التهابی به وجود آمده باشد.
وی افزود از ابتدای دی‌ماه به دلیل شرایط شب عید، تلاش کردیم تا برنج دولتی را توزیع کنیم و در همین راستا در حدود 4 هزار تن برنج هندی و تایلندی طی 3 ماه گذشته در استان توزیع شد.
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان تصریح کرد: طرح ضیافت از 4 فروردین ماه شروع خواهد شد و آماده هستیم که برنج هندی و تایلندی را توزیع کنیم.
وی با بیان اینکه سازمان‌های خیریه درصورت مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی، برای تهیه برنج معرفی خواهند شد، گفت: برنج دولتی با سه قیمت توزیع می‌شود، برنج هندی با کیلویی 35 هزار تومان، برنج تایلندی رده ب کیلویی 18 هزار تومان، برنج هومالی با کیلویی 25 هزار و 500 تومان در سطح استان توزیع می‌شوند.
انتهای پیام/170/ن