خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مناطق کمتر برخوردار یزد در بودجه شهرداری مورد توجه هستند- اخبار یزد - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 13:50
شهردار یزد با اشاره به اینکه توسعه متوازن باید در نقاط مختلف شهر مشاهده شود گفت: مناطق کمتر برخوردار در بودجه شهرداری یزد به صورت ویژه مورد توجه هستند.
يزد،شهر،قرار،نوروزي،مناطق،شهرداري،توجه،ابتداي،اصلي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی صبح امروز در دیدار نوروزی با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه شهرداری یزد از ابتدای دوره جدید فعالیت خود یکی از اولویت‌های اصلی خود را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قرار داد اظهار داشت: این موضوع به عنوان یک اولویت کلیدی در دستور کار قرار گرفت و از همان ابتدای کار پروژه‌های مختلفی را شاهد بودیم که یکی پس از دیگری به بهره‌برداری می‌رسیدند.
وی با بیان اینکه برخی پروژه‌هایی که در سطح شهر معطل مانده بود با درصد پیشرفت‌ فیزیکی متفاوت سال‌ها بلاتکلیف بوده گفت: تمام تلاشمان را به در این مدت به کار بستیم که این پروژه‌ها به عنوان سرمایه‌های عمومی به بهره‌برداری برسند و در اختیار شهروندان قرار بگیرند که این اتفاق هم رخ داد.
شهردار شهر میراث جهانی یزد ادامه داد: از ابتدای سال گذشته هم با توجه به اینکه تصویب بودجه توسط شورای اسلامی شهر یزد، علاوه بر اینکه همچنان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر به حساب می‌آمد، پروژه‌های جدیدی هم در دستور کار قرار گرفت.
محی‌الدینی افزود: از مهمترین مسائلی که در ارتباط با تعریف پروژه‌های جدید به آن توجه داشتیم بحث عدالت‌محوری و توجه به مناطق کمتر برخوردار شهر بود که در سال‌های گذشته به آن کمتر توجه صورت گرفته بود.
وی گفت: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و برنامه شهرداری یزد در این دوره هم رفع محرومیت و ایجاد توسعه در این مناطق بود و به همین دلیل هم در طول سال گذشته شاهد آغاز عملیات‌های اجرایی پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار شهر بودیم.
شهردار شهر میراث جهانی یزد ادامه داد: در بودجه امسال هم علاوه بر تعریف پروژه‌های جدید، اولویت اصلی بر عدالت محوری قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با اقدامات و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم زمینه رشد و توسعه مناطق مختلف شهر را فراهم کنیم.
محی‌الدینی در ارتباط با برنامه‌های نوروزی شهرداری یزد هم گفت: امسال تلاش شده که برنامه‌های متنوع و خوبی در نقاط مختلف شهر یزد داشته باشیم و این برنامه‌ها علاوه بر اینکه مورد استفاده و بهره مسافران نوروزی قرار می‌گیرد، برای عموم مردم یزد هم طراحی شده تا نوروزی شاد و معنوی برای مسافران و شهروندان یزد داشته باشیم.
انتهای پیام/ن