خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری اراذل و اوباش مسلح متجاوز به کافه‌ای در پرند

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 02 فروردین 1402 - 11:13
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری تعدادی شرور که در کافه‌ای در پرند اقدام به تیر اندازی و قدرت نمایی با قمه کرده بودند، خبر داد.
متهمين،زنگنه،سرهنگ،دستگير،شناسايي،پليس،كافه،سرد،اخذ

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی اعلام خبر حمله تعدادی اراذل و اوباش با سلاح گرم و سرد به کافه‌ای واقع در شهر پرند، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۷ به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد که تعدادی شرور با استفاده از سلاح گرم و سرد وارد کافه شده و به دنبال خصومت شخصی قبلی ۲ نفر از کارکنان را به ضرب گلوله و چاقو زخمی کرده که بررسی موضوع سریعا در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی و فنی، بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته در کمتر از ۲۴ موفق به شناسایی پلاک خودرو احدی از متهمین دخیل در درگیری گشته و از آن طریق مالک خودرو را شناسایی، پس از اخذ دستور قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر دلالت داده شده که در ادامه نیز دو متهم دیگر با همکاری فرد دستگیر شده شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ زنگنه با اشاره به اینکه متهمین اختلاف با صاحب کافه را علت حمله و درگیری اعلام کرده بودند، افزود: پس از اخذ اظهارات متهمین به جرم ارتکابی اقرار نمودند که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی که هرسه متهم با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.
در پایان سرهنگ زنگنه گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با افرادی که امنیت شهروندان را به خطر اندازند و نظم عمومی را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.