خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 23 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شرکت‌های هواپیمایی باید پاسخگوی تاخیرها باشند

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | سه شنبه، 01 فروردین 1402 - 18:56
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید برای تاخیر پروازها در سفرهای نوروزی پاسخگوی مسافران باشند و از نزدیک با گفت‌وگو با مسافران به رفع مشکلات و شناسایی نارسایی‌های مطرح شده از سوی ایشان بپردازند.
ارائه،مسافران،هواپيمايي،پروازها،سفرهاي،ايران

حسین مذنب مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و شهریار افندی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی با حضور در فرودگاه مهرآباد از عملکرد واحدهای خدمت‌رسان و شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ کننده‌ها بازدید کردند.
مذنب از نزدیک با مسافران در خصوص ارائه خدمات فرودگاهی و پروازی گفت‌وگو کرد.
وی همچنین نرخ بلیت سفرهای هوایی را از نزدیک بررسی و بر تکلیف شرکت‌های هواپیمایی در ارائه بلیت پروازها بر اساس نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد.
همچنین شهریار افندی‌زاده معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی گفت: باید تلاش کنیم تا با ارائه خدمات بهتر، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن‌تر از سال‌های قبل را رقم زده و رضایت مسافران را در طول مدت سفر جلب کنیم.
وی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید برای تاخیر پروازها در سفرهای نوروزی پاسخگوی مسافران باشند و از نزدیک با گفت‌وگو با مسافران به رفع مشکلات و شناسایی نارسایی‌های مطرح شده از سوی ایشان بپردازند.
در ادامه سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز گفت: امسال ارائه خدمات با محوریت شعار سفر شاد ایران آباد در ترمینال‌های تمامی فرودگاهها کشور صورت می‌گیرد.
سیدی گفت: از ماه‌ها قبل اقدامات لازم جهت ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شده و تمامی فرودگاه‌های ما در سراسر ایران آماده ارائه خدمات به مسافران و پروازها هستند.