خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«عید من تویی» و «ایران رنگی» منتشر شدند

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | سه شنبه، 01 فروردین 1402 - 17:42
نماهنگ‌های «عید من تویی» و «ایران رنگی» به مناسبت نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ منتشر شدند.
نماهنگ،منتشر،تويي،عيد،آهنگسازي،اميرحسين،تركي

نماهنگ «عید من تویی» با بهره‌مندی از بعضی گویش‌های کشورمان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ با آهنگسازی امیر حقیقت و خوانندگی غلامرضا صنعتگر، شهروز حبیبی، امیر حقیقت و داریوش محسن‌زاده منتشر شد.
ترانه‌سرایان این نماهنگ امید حسام (فارسی)، سعید سلیمان‌پور (ترکی)، مرتضی حیدری‌آل‌کثیر (عربی) و محمد دهقانی (بندری) هستند.
همچنین احمد رمضی (عود)، فردین لاهورپور (باغلاما)، بهروز میرزایی (گیتار) نوازندگان، امیرحسین بی‌آزار (ویدئو) از دیگر هنرمندان و عوامل نماهنگ «عید من تویی» هستند.
تنظیم، میکس و مستر این اثر برعهده امیرحسین اکبرشاهی بوده و توسط مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهیه و منتشر شده است.
قطعه موسیقی «عید من تویی» نیز منتشر شده است.
موسسه هنری رسانه‌ای زامیر (رسانه‌ای نو برای بانوان) به مناسبت نوروز ۱۴۰۲، نماهنگ «ایران رنگی» را با شعری از محمدجواد الهی‌پور، اجرای گروه سرود نجم الثاقب و آهنگسازی و تنظیم آریا شمس منتشر کرد.
این نماهنگ که با هفت گویش لری، مازنی، ترکی، گیلکی، کردی، عربی و کورمانجی تولید شده است، روایتگر همبستگی و همدلی اقوام مختلف ایرانی است.
مهران علوی کارگردانی نماهنگ «ایران رنگی» را برعهده داشته است.