خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام نوروزی رییس سازمان انرژی اتمی ایران

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | سه شنبه، 01 فروردین 1402 - 09:19
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۲ شمسی را به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سراسر گیتی تبریک گفت.
اسلامي،ايران،رييس،اتمي،جمهور،انرژي،معاون

محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۲ شمسی را به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سراسر گیتی تبریک گفت.
در بخشی از پیام نوروزی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:
در این ایام خجسته و نیکو، آرامش و آسایش، صفا و صمیمیت، توفیق و تدبیر و سلامتی و سعادت برای یکایک هموطنان عزیز از خداوند متعال مسئلت دارم.
در آستانه سال جدید، فرزندان پرافتخار این مرز و بوم مقدس در صنعت هسته‌ای کشور در تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجدانه و مصرانه در همراهی با اقشار مختلف ایران اسلامی تلاش می‌کنند تا نقش سازنده و قدرت آفرین خویش را برای اعتلای کشور عزیزمان با اجرای دقیق برنامه‌های مصوب در دولت مردمی و در توسعه دستاورد‌های فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایفا کنند.