خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گرانی ها و تورم قیمت ها با تلاش مسئولان تبدیل به رفاه و آسایش شود- اخبار بوشهر - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 01 فروردین 1402 - 09:14
مراسم تحویل سال 1402 با حضور پرشور مردم، خانواده معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار در گلزار شهدا بهشت صادق علیه السلام بوشهر برگزار شد.
بوشهر،جمعه،امام،شهدا،حضور،1402،فقيه،تورم،تحويل،هوايي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، همزمان با تحویل سال 1402 بامداد امروز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به اتفاق استاندار بوشهر در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر حضور یافتند.
در لحظه تحویل سال نو، که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم در جوار قبور مطهر شهدا حضور داشتند امام جمعه بوشهر با تبریک سال 1402 مقارن عید طبیعت و معنویت را نشانه‌ای از خیر، برکت و رحمت الهی دانست و اظهار داشت: ادای احترام به شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهیدان در راستای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی است.
مهار تورم، رشد تولید به رفاه و آسایش در زندگی مردم تبدیل شود
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کردند افزود: امید این گرانی‌ها و تورم قیمت‌ها تبدیل به رفاه و آسایش در زندگی مردم شود.
آیت‌الله صفایی بوشهری خدمت صادقانه به مردم را رسالت و وظیفه اصلی مسئولان دانست و تأکید کرد: مردم‌داری و خدمتگزاری به مردم اصل نخست عقلانیت مدیریت است.
حضور امام جمعه بوشهر در پست‌های نگهبانی نیروی هوایی، انتظامی و آتش‌نشانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پس از تحویل سال 1402 در گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر و دیدار با خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم، با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی، کلانتری و پایگاه هوایی از فعالان این حوزه‌ها قدردانی کرد.
دیدار با مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بوشهر در پایگاه هوایی، کلانتری 13 و ایستگاه آتش‌نشانی منطقه بهمنی بوشهر، دیدارهای بود که امام جمعه بوشهر برای سپری کردن شب عید خود در کنار آنها انتخاب کرده بود.
در این دیدارها که تا سحر ادامه داشت، امام جمعه بوشهر ضمن عرض تبریک سال جدید، با هدایایی از آنها تقدیر کرد.
انتهای پیام/190/ن