خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آمادگی پلیس راه کرمانشاه برای ارائه خدمات ترافیکی به مسافران

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 01 فروردین 1402 - 09:01
کرمانشاه- رئیس پلیس راه کرمانشاه از آمادگی پلیس راه کرمانشاه برای ارائه خدمات ترافیکی به مسافران خبر داد.
پليس،استان،ترافيكي،دستغيب،نوروزي،شبانه،تردد،روزي

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار کرد: پلیس راه استان در حوزه‌های مختلف مانند اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، خدمات صدور دفترچه، آموزش فرهنگ ترافیک و اطلاع رسانی، رسیدگی فوری به تصادفات، اعمال محدودیت‌های تردد، حضور شبانه روزی تیم‌های گشتی خدمات خود را ارائه می‌کند.
وی افزود: به صورت شبانه روزی تعداد ۹۲ تیم به صورت محسوس و نامحسوس و گشت‌های ویژه بزرگراه سازماندهی و به تمام محورهای اصلی و فرعی و روستایی استان اعزام می‌شوند و با رانندگانی که با ارتکاب تخلف امنیت تردد سایرین را با خطر مواجه کنند قاطعانه برخورد خواهند کرد.
دستغیب ادامه داد: نظارت بر ناوگان حمل بار و مسافر، پایش وضعیت راه‌ها و ترددها، استفاده از سامانه‌های هوشمند ترافیکی، مجهز بودن کارکنان به دست افزارهای برخط و دوربین البسه، ارتباط مستمر با دیگر دستگاه‌های خدمات رسان از دیگر تمهیدات پلیس راه در طرح نوروزی است.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: پلیس راه استان در طول سفرهای نوروزی در کنار مردم و آماده ارائه خدمات خود است و در این رابطه هموطنان می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۱۰ و همچنین ۰۸۳۳۷۲۲۴۶۹۷ ستاد پلیس راه استان خدمات ترافیکی مورد نیاز خود را اعلام تا در کمترین زمان به آنان رسیدگی گردد.