خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان مرکزی آماده شده است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 28 اسفند 1401 - 16:06
اراک- مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۵۰ مدرسه در شهرستان‌های مختلف این استان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده‌ شده است.
استان،نوروزي،مسافران،اتاق

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل جیریایی اظهار داشت: ۱۵ پایگاه ستاد اسکان فرهنگیان نوروزی در استان مرکزی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در این استان تشکیل و ۴۲۸ اتاق برای خدمت رسانی به مسافران در روزهای نوروز امسال آماده شده است.
مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان استان مرکزی با تعطیلی مدارس در استان آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ۱۷۳ اتاق ویژه، ۱۱۱ اتاق سطح الف و ۱۴۴ اتاق سطح ب در این مدت برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در آموزش و پرورش استان آماده شده است.
جیریایی اضافه کرد: با آماده‌سازی این کلاس‌ها ظرفیت ارائه خدمت به یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از مسافران نوروزی به صورت روزانه در مدارس آموزش و پرورش استان مرکزی فراهم شده است.