خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 11 فروردین 1402
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان دیپی (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چگونگی ارسال پیامک خوش آمدگویی برای مشتریان بعد از ثبت نام- اخبار بازار تسنیم

تسنیم | بازار | یکشنبه، 28 اسفند 1401 - 14:12
هنگامی که مشتریان شماره خود را برای ثبت نام در اختیار شما قرار می دهند، انتظار برای ارسال پیامک خوش آمدگویی کاری دور از ذهن نیست.
مشتري،خوش،آمدگويي،ارسال،مشتريان،متن،ثبت،تخفيف،پيام،افزايش،مت ...

خلاصه خبر

تصور کنید مشتری به مغازه ای سر می‌زند که در آن فروشنده بدخلق به او حتی یک «سلام» ساده هم نمی‌کند.
این حالت برای همه افراد اتفاق افتاده است و در بیش تر موارد، ما از مغازه بیرون آمده ‌ایم.
همچنین متن نباید طولانی باشد و باید اقدام به عمل (CTA) واضحی داشته باشد.
نحوه نوشتن پیامک خوش آمدگویی برای مشتریان بعد از ثبت نام
همانطور که متن خوشامدگویی را می‌نویسید، باید توجه کنید که این متن بیشتر یک هنر است تا علم.
در ادامه به موارد مهم هنگام نوشتن پیامک خوش آمدگویی برای مشتریان بعد از ثبت نام اشاره می‌کنیم:
ثبت نام مشتریان می‌تواند مربوط به خرید محصولات، استفاده از خدمات یا حتی پر کردن یک فرم برای دریافت تعرفه یا عضویت در جایی باشد.
در متن پیام بعد از ارسال پیامک خوش آمدگویی، با مشتری در مورد خدمات بعدی خود صحبت کنید.
ارائه کد تخفیف در متن خوش آمدگویی می‌تواند مؤثر باشد.
شما باید در متن خود اقدام به عمل داشته باشید و چه اقدامی از ارائه کد تخفیف بهتر است.
ما متوجه شدیم که متون دارای عکس منجر به 52 درصد نرخ کلیک بیش تر از پیامک متنی می‌شوند.
شما می‌توانید شعار برند خود را در پایان متن بنویسید، یا اینکه بخشی از اهداف سازمانی خود را بیان کنید.
این کار به برند شما شخصیت می‌دهد و باعث می‌شود تا مشتری فکر نکند که کسب و کار شما فقط به فروش فکر می‌کند.
6- ارسال چندین متن خوش آمدگویی