مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود- اخبار بازار تسنیم
تسنیم
|
بازار
|
شنبه، 27 اسفند 1401 - 16:44
دکتر جباری در آخرین نشست هم اندیشی مدیران بیمه رازی با تاکید بر ارائه طرح ها و اهداف خلاق تاکید کرد باید بتوانیم شاخص های مورد نظر شرکت را به درستی ارزیابی کنیم.

خلاصه خبر
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، دکتر جباری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران وخانواده های آنها تاکید کرد: این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال 1402 را قبل از شروع سال درخرد جمعی بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم ارزیابی و مقایسه عملکرد بخش ها و حوزه های مختلف شرکت و برنامه های سال 1401 است.
مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال 1401 توانستیم بخش بسیاری از اهداف و برنامه هایی که برای این سال تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال 1402 را مرور خواهیم کرد.
مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال 1401 توانستیم بخش بسیاری از اهداف و برنامه هایی که برای این سال تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال 1402 را مرور خواهیم کرد.