خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دوره تربیت مبلغ جمعیت برای فرهنگ‌سازی فرزندآوری برگزار شد

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 27 اسفند 1401 - 15:29
دوره تربیت مبلغ جمعیت با همکاری وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی در ۱۵ استان به صورت همزمان در اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
جمعيت،دوره،مبلغ،سازمان،فرزندآوري،تبليغات،همزمان

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت مبلغ جمعیت با همکاری وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی در ۱۵ استان به صورت همزمان در اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
بر اساس این گزارش، یک هزار و ۵۰۰ مبلغ در این دوره به صورت همزمان در سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی برای ایفای نقش در فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت و فرزندآوری، به ارتقا دانش و مهارت‌های خود در مسئله جمعیت پرداختند.
در این دوره، شبهات پیرامون موضوع جمعیت، فرزندآوری و پاسخ‌های آن توسط اساتید حوزه و دانشگاه تبیین شد و ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، روانشناسی، تربیتی، اقتصادی و پزشکی جمعیت بررسی گردید.
در انتها «راهبردها و راهکارهای افزایش جمعیت» و «چگونگی ورود مبلغان به بحث جمعیت» ارائه شد.
دوره تربیت مبلغ جمعیت توسط اداره کل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی طراحی و به همت ادارات کل آموزش این سازمان در استان‌های مختلف از جمله کرمان، اردبیل، ایلام، آذربایجان شرقی، گیلان، گلستان و … برگزار شد.