خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 11 فروردین 1402
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان دیپی (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تبلیغات هدفمند پیامکی؛ نحوه استفاده از سامانه پیامکی در بازاریابی

مهر | بازار | شنبه، 27 اسفند 1401 - 15:14
سامانه پیامکی یکی از شیوه‌های فوق العاده برای برقراری ارتباط با مشتریان، جلب توجه آن‌ها و افزایش فروش است. برای استفاده از این سامانه باید استراتژی خاص خود را داشته باشید.
سامانه،ارسال،مشتريان،تبليغات،بازاريابي،تبليغاتي،مخاطب،مخاطبي ...

خلاصه خبر

تبلیغات هدفمند پیامکی چیست؟
لیست مخاطبان موجود در این سامانه شما را قادر می‌سازد تا پیامک‌های متنی خاصی را برای جامعه هدف خود ارسال کرده و از این طریق یک رابطه عاطفی قدرتمند را با این گروه از افراد ایجاد کنید.
پیامک‌ها در مدت زمان کوتاهی خوانده می‌شوند و دارای نرخ خوانش ۹۸ درصدی هستند.
پیامک‌ها کوتاه هستند و می‌توانند بدون ایجاد مزاحمت تأثیر لازم را روی مخاطب بگذارند.
از پیامک‌ها می‌توان برای طیف گسترده‌ای از اهداف بازاریابی استفاده کرد.
از دیگر روش‌های جلب توجه مخاطب از طریق پیامک این است که او را به شرکت در یک مسابقه ترغیب کنید.
شما می‌توانید از سامانه پیامکی در جهت شناخت بهتر مخاطب خود و نیاز او استفاده کنید.
برای مثال با ایجاد نظرسنجی پیامکی می‌توانید درک بهتری از دیدگاه مخاطب نسبت به خود داشته باشید یا استراتژی جدیدی را برای ایجاد تغییرات اعمال کنید.
ارسال پیامک هشدار
ارسال پیامک‌های هشدار و اعلان
برای مثال مشتریان خود را از رویدادی خاص باخبر کرده یا درباره ورود محصولات جدید به او اطلاع رسانی کنید.
ارسال اعلان‌های مربوط به ساعت کاری یا تعطیلی فروشگاه، فروش بلیط‌های رویدادهای خاص یا ارسال آدرس شعبه‌های جدید، می‌توانند نمونه‌های دیگری از اعلان‌های هشدار محسوب شوند.
نحوه استفاده از تبلیغات هدفمند پیامکی
به این معنا که نباید هر چیزی را که از نظر خود درست تصور می‌کنید، در قالب یک محتوای متنی به مخاطب ارسال کنید.
از کلمات اثربخش در محتوای خود بهره ببرید.
تبلیغات خود را بدون مقدمه و به صورت آشکار در متن پیامک درج نکنید.
روی احساس مخاطب دست بگذارید و او را درگیر کنید.