باخت مطبوعات از بازیهای رایانهای در رقابت جذب آگهیها + صوت
باشگاه خبرنگاران
|
چندرسانهای
|
چهارشنبه، 19 دی 1397 - 18:36
شبکههای اجتماعی و بازیهای رایانهای در جذب آگهی، از مطبوعات پیشی گرفتهاند.
در پیک بامدادی شانزدهم دی میشنوید؛
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع کاهش تقاضا برای درج آگهی در روزنامهها پرداخته است.
با فراگیری فضای مجازی و تبلیغات به ویژه در شبکههای اجتماعی و بازیهای رایانهای، تقاضا برای درج آگهی در روزنامهها کم شده است.
اتفاقی که باعث کاهش درآمد مطبوعات مکتوب شده است.
انتهای پیام/