نکات کلیدی هنگام اعمال طرح کارت ویزیت- اخبار بازار تسنیم
قصد دارید برای کسب و کار خود بهترین روش بازاریابی را انتخاب کنید و نمی دانید کدام روش بهتر از دیگر شیوه ها است؟

اگر در این انتخاب شک دارید، بهتر است با کارت ویزیت و شگفتیهای آن آشنا شوید.
میتوانید از این ترفند برای شناساندن خود و کسبوکارتان به بسیاری از افراد کمک بگیرید؛ فرقی هم نمیکند که کسبوکارتان بزرگ یا کوچک باشد.
این کارت کوچک را میتوان یکی از مهمترین ابزارها برای بازاریابی دانست.
خلاقیت طراح یکی از چیزهایی است که باید هنگام طراحی در نظر گرفته شود.
اگر یک طراح هستید و میخواهید مدلی جذاب را برای مشتری خود ارائه دهید، بهتر است تنها از مدلهای قبلی ایده گرفته و از فکر و خلاقیت خود برای کار جدید استفاده کنید.
هرچقدر طرح کارت ویزیت خلاقانهتر باشد، افراد بیشتری به سمت آن جذب شده و برای استفاده از آن ترغیب میشوند.
البته همه چیز باید طبق برنامه خاصی پیش رفته و هماهنگی میان تمامی اجزا حاکم باشد.
طراح باید محصولی را خلق کند که در ذهن افراد نقش بسته و تاثیر مستقیمی برایشان داشته باشد.
برخورداری محصول از رنگ متناسب با آن شغل
مبحث رنگ را میتوان از چندین زاویه بررسی کرد.
یکی از زوایا مربوط به رنگ کلی و زمینه محصول میشود.
انتخاب این رنگ و هماهنگی آن با دیگر آیتمها اهمیت بسیاری دارد.
بهطور معمول، بسیاری از طراحان از سفید برای رنگ پیشزمینه استفاده میکنند تا دیگر آیتمها جلوه بهتری داشته باشند.
برخی رنگها مربوط به شغل خاصی میشوند؛ برای مثال وقتی با رنگ آبی ملایم مواجه میشوید، میتوانید تصویر یک دندانپزشکی را درون ذهن خود تصور کنید.
برخی از رنگها ارتباط مستقیمی با برخی از شغلها دارند.
دیگر زوایا مربوط به نوشتهها و همچنین عکسها میشود.
طرح کارت ویزیت باید دارای نوشتههایی با رنگهایی باشد که بتوان همخوانی آن با دیگر اجزا را بهراحتی متوجه شد.
برخی از طراحان، از رنگهای مکمل برای این کار استفاده میکنند.
میتوانید طرح مختص به شرکت خود با رنگ مخصوص را به طراح بدهید تا از آن در طرح نهایی بهره ببرد.
نکات مورد نیاز را درج کنید
برخی طراحان که در این کار تخصص کافی ندارند، میخواهند همه چیز را روی برگه کوچک جای دهند.
آنالیز طرح کارت ویزیت و مواردی که باید روی آن قرار بگیرند، نیاز به تایم زیادی دارند.
همه چیز باید در جای درست خود قرار داشته باشد؛ برخی طراحان مسئله خلاقیت را با این موضوع مخلوط میکنند که در نهایت چیز جالبی از آب درنمیآید.
طرحی که مشتری برای کارت خود میخواهد، باید در طراحی اولیه جای داشته باشد.
بهجز این مسئله، برخی از موارد دیگر هم باید روی محصول نهایی اعمال شوند.
اطلاعات و شماره تماس
آدرس ایمیل
نام شرکت یا سازمان
لوگوی شرکت
شعار مربوط به کمپانی که حالت تبلیغاتی دارد.
نوع فعالیت، نام فرد و همچنین تخصص مشتری باید روی طرح کارت ویزیت درج شود.
به کارت ویزیت به چشم یک بنر تبلیغاتی نگاه نکنید!
وقتی یک فرد با کارت ویزیتی مواجه میشود که بسیار شلوغ است، نمیتواند روی آن تمرکز کرده و اطلاعات موردنظر خود را در همان ابتدای کار، پیدا کند.
در چنین شرایطی، مشتری این کارت را همانند یک روزنامه میبیند که اطلاعات بسیاری را در خود جای داده است.
وقتی همه چیز روی یک صفحه قرار داشته باشد، کارت نهایی بسیار شلوغ و بیمعنی به نظر میرسد!
در این محصول، همه چیز باید بهصورت خلاصه روی برگه درج شده باشد.
برخی افراد گمان میکنند اگر همه چیز را توضیح دهند، میتوانند مشتری را به مجموعه خود جذب کنند؛ اما این کار، اشتباهترین کار ممکن است.
اگر طراح هستید و کارفرما از شما چنین چیزی را درخواست کرد، بهتر است شرایط را بهخوبی توضیح دهید.
دانلود طرح برای طرح کارت ویزیت، یکی از کارهایی است که برخی از طراحان برای جالب نشاندادن محصول نهایی استفاده میکنند.
این طرح باید بهگونهای باشد که محصول نهایی را شلوغ نشان نداده و زیبا و تاثیرگذار باشد.
دانلود طرح و سفارش آن برای کارت ویزیت از سایت ایران طرح
ایران طرح یکی از مجموعههایی است که مدل دلخواه شما را برای کارت ویزیتتان طراحی کرده و همچنین آن را با رزولوشن 300 چاپ میکند.
میتوانید طرح کارت ویزیت را از پیش تهیه کرده و صرفا کار چاپ را به این مجموعه بسپارید.
مدلهای مختلفی که در این سایت قرار دارند، مدلهای خوبی برای ایدهگرفتن هستند.
برای برقراری ارتباط با این مجموعه میتوانید در ساعات اداری، با آنها تماس حاصل فرمایید.
"این مطلب تبلیغاتی است"