خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازدید وزیر ارتباطات از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | چهارشنبه، 19 بهمن 1401 - 21:24
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی CTEX بازدید کرد.
نمايشگاه،محتوا،مجازي،فضاي،اطلاعات،فرهنگ،ارتباطات،فناوري،هنر

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) برای بازدید از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی CTEX به مصلای امام خمینی (ره) رفت.
وی در این بازدید که نزدیک به ۲ ساعت طول کشید با حضور در غرفه شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در جریان آخرین تولیدات، توانمندی‌ها و دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و بازیگران اصلی زیست‌بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی قرار گرفت و در گفتگو با بسیاری از تولیدکنندگان محتوای فضای مجازی حاضر در این نمایشگاه از موانع و مشکلات پیش روی آن‌ها مطلع شد و برای رفع برخی از آن‌ها دستوراتی را در حوزه ماموریتی ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر کرد.
این نمایشگاه که به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ بهمن‌ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) برپا شده بود جلوه‌ای از هم‌افزایی دو نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باهدف حمایت از توسعه کسب‌وکارها، شناخت الگو‌های موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌ها و تعامل کسب‌وکار‌ها با حاکمیت برگزار شد.
فراهم‌سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست‌بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب‌وکار‌ها و ایجاد پیمان‌های مشارکتی و زمینه‌سازی آشنایی آن‌ها با آخرین فناوری‌های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه بود.
خدمات زیرساخت محتوا، کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق، بازی‌های ایرانی، زنان، خانواده و سبک زندگی، فناوری‌های محتوا و خدمات، حکمرانی (سازمان‌ها و نهادها)، سایت‌های عرضه بازی، استارت‌آپ‌ها، کودک، صندوق‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، سکو‌های ارائه محتوا و خدمات، تولیدکنندگان محتوا، بازی‌های جدی و استریمرها، بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.
منبع:مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات