خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سیمئونه:وجدانم آسوده است

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | شنبه، 15 بهمن 1401 - 16:06
دیه‌گو سیمئونه معتقد است الان زمان درستی برای ارزیابی عملکرد او و تیمش در فصل جاری نیست و باید تا پایان فصل صبر کرد.
اتلتيكو،نيم،ليگ،فصل،سيمئونه،كوپا

اتلتیکو مادرید در پایان نیم فصل اول لالیگا با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده چهارم قرار گرفت و تقریبا شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.
اتلتیکو در لیگ قهرمانان نیز عملکردی بسیار بد داشت و با چهارم شدن در گروه خود حتی از پلی آف لیگ اروپا نیز محروم ماند.
اتلتیکو در کوپا دل ری نیز با شکست از رئال حذف شد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در نشست خبری بازی با ختافه و در پاسخ به انتقادات گفت: «معتقدم در شروع نیم فصل دوم نباید عملکرد یک تیم را ارزیابی کرد.
بگذارید فصل تمام شود و سپس در مورد من قضاوت کنید.
باید چند ماه دیگر صبر کنید.
بله، فاصله ما با صدر بسیار زیاد است، ولی الان برای تجزیه و تحلیل عملکرد تیم، زمان درستی نیست.»
سیمئونه ادامه داد: «همه ما غمگینیم، چون دوست داشتیم در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری ادامه دهیم.
در این تردیدی نیست که خوب کار نکردیم، ولی من در آرامش هستم و این بهترین اتفاق برای هر انسان است.
وجدانم راحت است، چون از روزی که مربی اتلتیکو شدم، همه توانم را برای باشگاه گذاشته‌ام.
تا زمانی که روی نیمکت باشم نیز همه توانم را خواهم گذاشت.
یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و جانم را تا روز پایانی برای اتلتیکو می‌دهم.»