خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب ۱۷ بهمن برگزاری می شود

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 15 بهمن 1401 - 11:30
برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و رهبری با حضور پرشور دانشگاهیان به ویژه دانشجویان در حرم امام‌خمینی در روز ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد.
اسلامي،انقلاب،دانشگاهيان،فرهنگي،جعفرپور،راهبردهاي،علوم،معاون ...

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ستاد دانشگاهیان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر جعفرپور، قائم مقام و مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر عباسی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر مهدیون، مدیر کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان دستگاه‌های دانشگاهی و ستاد وزارت علوم برگزار شد.
رشید جعفرپور ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، بیان کرد: مولفه های شکل گیری انقلاب اسلامی عبارتند از رهبری امام خمینی، حضور مردمی، ایدئولوژی اسلامی.
تداوم انقلاب اسلامی نیز به این مولفه ها بستگی دارد.
قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه افزودند؛ گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید بر راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه راهبردهای علم و فناوری و اخلاق و معنویت افق روشنی برای دانشگاه‌ها گشوده است.
وی افزود: دشمن با راهبردهای مختلف نظامی، اقتصادی و فرهنگی و در سالهای اخیر با جنگ شناختی با انقلاب اسلامی مقابله نموده است اما انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند و پشتوانه مردمی تحت هدایت ولایت فقیه توانسته مسیر پرافتخار چهل و چهار ساله را پیموده است و اکنون وظیفه دانشگاهیان جهاد تبیین است که بتوانند این دستاوردها و افتخارات را برای مردم بیان نمایند.
جعفرپور با بیان اینکه امسال هم برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و رهبری توسط دانشگاهیان صورت خواهد گرفت افزود: این برنامه با حضور پرشور دانشگاهیان به ویژه دانشجویان در حرم امام‌خمینی در روز ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد.