خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردمی‌سازی و حمایت سازمان برای تحقق ایده‌های مؤسسات موفق مردمی

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 15 بهمن 1401 - 07:18
حجت الاسلام علی تقی زاده رئیس جدید سازمان دارالقرآن الکریم در سفر به مشهد مقدس، با حجت الاسلام مقامی رئیس مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن دیدار و گفتگو کرد.
تدبر،قرآن،الكريم،دارالقرآن،الاسلام،حجت،حمايت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی تقی زاده رئیس جدید سازمان دارالقرآن الکریم در سفر خود به مشهد مقدس، در دیدار با حجت الاسلام مقامی رئیس مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره مشهد مقدس بر حمایت از مؤسسات مردمی و تقویت حرکتهای مردمی با حمایت از عملیاتی شدن ایده‌ّهای موفق آنان تأکید کرد و مردمی‌سازی و مردم‌محوری را جز اصول اساسی و رویکردهای مهم سازمان دارالقرآن الکریم بیان کردند.
حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان دغدغه ترویج و تقویت جریان تدبر در کشور به بیان طرح ملی ساماندهی مربیان تدبر و طرح طلبه قرآنی در سازمان دارالقرآن الکریم پرداخت و افزود: باید اقداماتی زیرساختی و حقوقی صورت بگیرد تا جریانی پایدار در کشور برای جبران عقب افتادگی جامعه در زمینه انس و تدبر در قرآن صورت گیرد.
وی با طرح دغدغه سازمان دارالقرآن الکریم در راستای ترویج هر چه بیشتر انس و تدبر در قرآن به برگزاری دوره‌های تربیت مربی تدبر و حمایت از مؤسسات تدبر و حمایت از برگزاری دوره‌های تدبر توسط مؤسسات مردمی اشاره کرد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مقامی به بیان گزارشی در رابطه با فعالیت‌ها و امتیازات مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره که بیش از یک دهه در راستای تحقق دستور صریح قرآن و عترت به تدبر در قرآن و سیره و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب گام نهاده است پرداخت.