خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دانشجویان را فرزندان خود بدانید

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | پنجشنبه، 13 بهمن 1401 - 00:47
زلفی‌گل گفت: دانشجویان را فرزندان خود بدانید و تلاش کنید با حضور در جمع دانشجویان، به ویژه در سرا‌های دانشجویی و سالن‌های غذاخوری از نزدیک در جریان مشکلات قرار بگیرید.
علوم،دانشگاه،شهيد،وزير،كشور،چمران،اهواز،دانشجويي

وزیر علوم:
هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن با حضور محمد‌ علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز به‌کار کرد.
محمد علی زلفی‌گل، وزیر علوم در آیین آغازین این نشست که در تالار شهید مطهری دانشکده‌ی علوم برگزار شد با تقدیر از مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز برای میزبانی این نشست گفت: قرارردادن تصاویر شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز در تالار برگزاری این نشست، شایسته‌ی تقدیر است.
وی با گرامی‌داشت فرارسیدن دهه‌ی مبارک فجر یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای حرم و سلامت را گرامی‌داشت.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور خواست ارتباط خود را با دانشجویان بیش از پیش افزایش دهند.
زلفی‌گل، بیان کرد: دانشجویان را فرزندان خود بدانید و تلاش کنید با حضور در سرا‌های دانشجویی، سالن‌های غذاخوری از نزدیک در جریان مشکلات قرار بگیرید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی کشور تلاش‌های بسیاری برای از سرگیری کلاس‌های درس پس از دوسال وقفه در آموزش کشور داشته‌اند و با سعه‌ی صدر توانستند مشکلات و کمبود‌ها را برای حضور دوباره‌ی دانشجویان رفع کنند.
علی‌محمد آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این نشست، بیان کرد: این دانشگاه در دوران دفاع مقدس مقرر حضور لشکر نجف اشرف بود و تمامی امکانات این دانشگاه در آن دوران در خدمت رزمندگان قرار گرفت.
وی افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، پتروشیمی، کشاورزی و گردشگری است و می‌توان با بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه‌ها این ظرفیت‌ها را توسعه داده و از آن در راستای منافع کشور بهره گرفت.