خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر در آینده ای نزدیک

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 12 بهمن 1401 - 23:23
همدان- مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه تنها مرکز غربالگری سرطان استان همدان در ملایر فعالیت می کند، گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی ملایر به زودی شروع می‌شود.
مركز،ملاير،بهداشتي،بهداشت،مراكز،مهر،ميرزايي

کریم میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه، شهرستان ملایر ۲۶ مرکز جامع سلامت، ۹۰ خانه بهداشت ،۲۰ پایگاه بهداشتی شهری، ۲ پایگاه بهداشتی دارد؛ اظهار کرد: تعداد ساختمانهای تازه تأسیس در مراکز بهداشتی ۱۷ عدد و ۲۷ ساختمان خانه بهداشت جدیداً در ملایر ساخته شده که در استان کم نظیر است.
وی با اشاره به اینکه ملایر تنها شهرستانی در استان همدان است که مرکز غربالگری سرطان دارد؛ اظهار کرد: این مرکز که در بیمارستان مهر است، بخش مربوط به سرطان زنان، ماموگرافی، کولونوسکوپی، آندوسکوپی و مرکز دیابت فعال است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افزود: برای بیماران دیابتی که از طریق مراکز بهداشتی به این مرکز ارجاع می‌شود پرونده تشکیل شده و تحت نظر پزشک متخصص دیابت، کارشناس تغذیه و پرستاران ارائه خدمت می‌شود و بخش نازایی و ناباروری این مرکز بزودی تجهیز و در سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.
میرزایی در ادامه افزود: در بیمارستان مهر بخش زایمان پیشرفته LDR بسیار مجهزی داریم که در سوئیت‌ها ، همسر و همراه بیمار هنگام زایمان حضور داشته باشند.
وی از شبانه روزی شدن درمانگاه اسلام شهر آق گل که یکی از مطالبات جدی مردم این شهر بود خبر داد و اضافه کرد: تمامی تجهیزات پزشکی مراکز شبانه روزی و مراکز بهداشت شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان بروز رسانی شده است.