خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آمادگی مردم سرعین برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده «خوی»

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 12 بهمن 1401 - 23:06
سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: مردم سرعین آماده هرگونه امدادرسانی و استعلام موارد مورد نیاز برای مناطق زلزله‌زده «خوی» هستند.
شهرستان،سرعين،مردمي،باقرزاده،خوي

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی، جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان شهرستان «خوی» اظهار کرد: مردم و مسئولان شهرستان سرعین همیشه و در همه حال در کنار دیگر همنوعان خود بوده و خدمت به آسیب‌دیدگان از بلایای طبیعی مانند زلزله‌زدگان را وظیفه خود می‌دانند.
وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان خوی در شهرستان سرعین انجام گرفته و در آینده نزدیک کمک‌های مردمی این شهرستان به زلزله‌زدگان ارسال خواهد شد.
فرماندار شهرستان سرعین گفت: از مردم نوع دوست و خیر شهرستان سرعین و مسئولین و کارکنان ادارات و تشکل‌های صنفی و جوامع مختلف تقاضا داریم که با کمک‌های انسان دوستانه خود موجب تقلیل آلام و رنج‌های زلزله‌زدگان باشند.
باقرزاده ضمن اعلام آمادگی مردمی شهرستان سرعین در جهت امدادرسانی و هرگونه کمک و استعلام موارد مورد نیاز برای زلزله‌زدگان، افزود: اغلب وسایل مورد نیاز برای این مردم چادر، پتو، هیتر برقی و اقلام خوراکی است.