خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معیشت مردم دغدغه اصلی دولت سیزدهم است

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | چهارشنبه، 12 بهمن 1401 - 21:35
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: باید میز‌های خدمت در استان‌ها فعال‌تر از همیشه دنبال شود و با روش‌های خلاقانه در جلب رضایت بیشتر مردم کوشا باشیم.
سياسي،كشور،معاونان،غلامرضا،معاون،همايش،اشاره،وزير،ارتقاي،مدي ...

معاون سیاسی وزیر کشور:
محمد رضا غلامرضا روز چهارشنبه در همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری‌های سراسر کشور گفت: معاونان سیاسی با تشکیل اتاق‌های فکر، محیط شناسی قوی و همه جانبه‌ای از وضعیت سیاسی استان داشته باشند.
معاون سیاسی وزیر کشور به تجربه‌نگاری در سطوح استانی اشاره کرد و ادامه داد: تجربه‌های موفق و عملیاتی باید به اشتراک گذاشته شود.
ارتقای زمینه‌های مشارکت در انتخابات سال آتی از دیگر محور‌های مورد اشاره غلامرضا در نشست امروز بود که اظهار کرد: مهم‌ترین ضرورت ارتقای مشارکت، جلب رضایتمندی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی است و در این عرصه معاونان سیاسی استانداری‌ها از ظرفیت‌های در اختیار استفاده موثر به عمل آورند.
غلامرضا با بیان اینکه معیشت مردم دغدغه اصلی دولت سیزدهم است؛ گفت: لازم است میز‌های خدمت در استان‌ها فعال‌تر از همیشه دنبال شود و با روش‌های خلاقانه در جلب رضایت بیشتر مردم کوشا باشیم.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی و ناامیدی در جامعه است؛ خاطرنشان کرد: باید با هوشمندی و تعامل هر چه قوی‌تر، ابتکار عمل را در دست داشته باشیم.
استفاده از ظرفیت‌هایی، چون راویان پیشرفت در استان‌ها و توجه عمیق به فریضه جهاد تبیین برای بیان دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل‌های جوان، محور‌های دیگر مورد اشاره معاون سیاسی وزیر کشور در این همایش بود.
غلامرضا در این زمینه تصریح کرد: شناسایی حلقه‌های میانی همچون احزاب، تشکل‌های صنفی، مساجد، کانون‌های دانشگاهی و علمی و استفاده از این ظرفیت، ضرورت جدی است و این کار در استان‌ها بر دوش معاونان سیاسی قرار دارد.
وی از معاونان سیاسی استانداری‌ها خواست با زبان گفتگو و تعامل، از ظرفیت‌های احزاب و تشکل‌های صنفی برای پیشبرد مسائل پیشرفت استان بهره گیرند.
همایش معاونین و مدیران سیاسی استانداری‌ها به ریاست محمد رضا غلامرضا معاون سیاسی وزارت کشور از صبح امروز همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر آغاز شد.
در این همایش که با حضور معاونان و مدیران سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری‌های سراسر کشور در محل این وزارتخانه در حال برگزاری است؛ آخرین وضعیت انتخابات و پیش بینی امکانات و نیاز‌های لجستیکی و فنی، موضوعات و مسائل سیاست داخلی همچون حوزه تقسیمات کشوری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.