خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه‌های استان سمنان لغزنده است/ تصادف منجر به فوت گزارش نشد

مهر | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | چهارشنبه، 12 بهمن 1401 - 20:52
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
برف،رانندگان،رانندگي،سفر،استان،بابيان،سمنان،بارش

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بر حسب گزارش هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران نیروهای پلیس راه به صورت آماده باش هستند، ابراز داشت: هم اکنون در چهار محور خوش ییلاق، آهوان، بشم و فولاد محله با بارش برف و باران مواجه هستیم که لغزندگی این محورها را در پی دارد.
وی ضمن بیان اینکه اجازه تردد به خودروهای فاقد زنجیر چرخ داده نمی‌شود، افزود: این اقدام برای افزایش ایمنی مسافران و رانندگان اتخاذ شده و رعایت این موارد می‌تواند مواجه با بحران را آسان‌تر و سفر را دلپذیر کند.
رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده است، ابراز داشت: از رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب و پرهیز از رانندگی هنگام خواب آلودگی و خستگی از بروز حوادث رانندگی تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کنند.
بزرگی بابیان اینکه سفر در چنین شرایط نامساعد جوی توصیه نمی‌شود، اضافه کرد: بهتر است رانندگان در صورت نداشتن الزام به سفر آن را به زمان مناسب دیگری موکول کنند و از حضور در جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر استان سمنان به طور جد خودداری کنند.