خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کانال دنیای مغز و شناخت در نرم افزار «شاد» ایجاد شد

مهر | دانش و فناوری | چهارشنبه، 12 بهمن 1401 - 15:05
کانال «دنیای مغز و شناخت در نرم افزار آموزشی شاد» با هدف ارتقای دانش و توانمندسازی شناختی نوجوانان، فعالیت خود را آغاز کرد.
شناختي،علوم،كانال،دانش،علمي،اعصاب،اختلالات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی، کانال «دنیای مغز و شناخت» در دو محور رشد سرمایه شناختی دانش‌آموزان (کاربردی) و افزایش دانش علوم اعصاب و شناختی آنها (پایه ای) تولید محتوا می کند.
آشنایی با کارکردهای اجرایی، حواس، اختلالات روانپزشکی، اعتیاد، خواب، اختلالات کودکی، تکنیک های تصویربرداری مغز، مغزهای مصنوعی، تاب آوری، حافظه و زبان از جمله موضوعاتی است که در این کانال آموزشی پوشش داده خواهد شد.
محتوای این صفحه ی آموزشی در قالب ویدیو، اینفوگرافیک، مقاله علمی، آزمایش علمی و موشن گرافی ارائه می شود و تیم علمی و اجرایی این کانال در نظر دارد برای تشویق نوجوانان به تعامل بیشتر با علوم اعصاب و علوم شناختی، هر ماه چالش ها و مسابقات دانش آموزی برگزار کند.
این کانال دانش آموزی با همکاری مشترک ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و سازمان آموزش و پرورش ایجاد و فعالیت خود را نرم افزارآموزشی «شاد» اغاز کرده است.