خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 08 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انجام ۵۶۱۲ مورد بازرسی از مراکز خدماتی کرمانشاه

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 10:52
کرمانشاه- مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از انجام پنج هزار و ۶۱۲ مورد بازرسی از مراکز خدماتی کرمانشاه خبر داد.
مراكز،عرضه،استاندارد،استان،كرمانشاه،بازرسي،اداره،خدماتي،راستاي

مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۶۱۲ مورد بازرسی اداره کل استاندارد استان بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی مانند خواروبار، لبنیاتی‌ها، ساندویجی ها و…، مراکز خدماتی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و هتل آپارتمان‌ها انجام گرفته است.
وی افزود: این طرح در راستای اجرای ماده ۱۷ قانون سازمان ملی استاندارد ایران مصوب مجلس شورای اسلامی با رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم مردم در ارتباط با کیفیت کالاها و خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت است از ابتدای سال جاری تاکنون توسط بازرسین اداره کل استاندارد کرمانشاه اجرا شد.
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: در این خصوص بازرسی‌هایی از مراکز عرضه و خدمات استان کرمانشاه انجام شد که مراکز فروش شامل نمایشگاه فصلی، مراکز عرضه کننده مواد غذایی، خوار و بار فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، نمایندگی‌های مجاز خودرو و مراکز عرضه لوازم و قطعات یدکی خودرو، آهن آلات، صنایع ساختمانی، میوه فروشی، قصابی، ساندویجی ها بود، در زمینه‌های مختلف بیش از پنج هزار و ۶۱۲ بازرسی به عمل آورده است.
حسین پور گفت: این بازرسی‌ها در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی در استان کرمانشاه توسط کارشناسان این اداره کل برای کنترل دقیق بازار و جلوگیری از عرضه و تولید محصولات غیراستاندارد انجام شده است.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند گزارش تخلفات عرضه کالاهای بی کیفیت، طی شبانه روز از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷ پیگیری و یا شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ به اداره کل استان اطلاع رسانی کنند.