سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هشدار کمیته انضباطی به باشگاه‌ها: هجمه به داوران ممنوع!

مهر | ورزشی | شنبه، 24 دی 1401 - 15:28
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها بابت بدرفتاری و هجمه علیه داوران هشدار داد.
انضباطي،داوران،كميته،فدراسيون،هجمه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن بیانیه کمیته انضباطی به شرح زیر است:
پیرو جلسه هم‌اندیشی داوران لیگ برتر با اعضای کمیته انضباطی و در راستای حفظ و صیانت از داوران و حیثیت و شئون جایگاه مقدس داوری بدین وسیله اعلام می‌شود که کمیته انضباطی به عنوان یکی از ارکان قضایی فدراسیون از تمامی ظرفیت‌های قانونی به نحو حداکثر در مقابله با هرگونه هجمه و بدرفتاری به ویژه درباره اظهارات بعد از مسابقه نسبت به داوران و سایر مقامات رسمی مسابقات توسط باشگاه‌ها و منتسبین به آنها در تمامی لیگ‌ها و رده‌ها استفاده خواهد کرد.
انتظار می‌رود باشگاه‌ها ضمن احترام به مقررات انضباطی و اهتمام در اجرا آنها همکاری لازم را به عمل آورند.