سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چرا برای تلفن بدون استفاده هم باید هزینه بدهیم؟

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | سه شنبه، 20 دی 1401 - 12:44
مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات درباره دریافت هزینه از مشترکانی که به هر دلیل از خط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند، توضیحاتی داد.
هزينه،تلفن،پرداخت،ابلاغي،حداقلي

محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: تلفن یک فرآیند خاصی دارد و مشترکانی که تلفنشان قطع است، دلایل گوناگونی مانند خرابی تلفن دارد و اگر خود مشترک قطع مشترک انجام داده باشد، نوعی دیگری بوده و یا اگر مبلغ را پرداخت نکرده باشد هم موضوع دیگری است.
وی با بیان اینکه برای همه فرآیندهای گفته شده مشترکان محترم باید یک حداقل هزینه نگهداری پرداخت کنند و آن هم طبق مصوبات ابلاغی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات است، ادامه داد: یعنی همه این فرآیندهای گفته شده هزینه حداقلی را شامل می شود.
شاید این هزینه‌ها مربوط به حداقلی مشترکین باشد.
بیدخام همچنین تأکید کرد: مشترکان باید حداقل هزینه نگه‌داری را طبق مصوبه ابلاغی سازمان تنظیم بازار، چه مکالمه داشته باشند و چه نداشته باشند، پرداخت کنند.
مبلغی که برای هزینه نگهداری خط تلفن ثابت برای استان تهران در نظر گرفته شده ۲۰ هزار تومان است اما به دلیل اینکه مالیات هم به آن اضافه می شود، در نهایت همان رقم ۲۵ هزار تومان گفته شده می شود.
منبع: ایسنا