سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دو بهله بالابان توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست دیلم کشف شد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 19 دی 1401 - 20:18
گناوه-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست دیلم طی یک مأموریت گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود، دو بهله بالابان را کشف و ضبط کردند.
ديلم،حفاظت،شهرستان،كشف

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تولیده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت مأمورین یگان حفاظت محیط زیست دیلم با همکاری پلیس آگاهی نیروی انتظامی دیلم موفق به کشف دو بهله بالابان از خودرو زانتیا در پاسگاه ایست و بازرسی نیروی انتظامی این شهرستان شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم افزود: این پرندگان که از گونه نادر و در حال انقراض هستند روز یکشنبه کشف و ضبط شدند و پرونده متخلفین در مرجع قضائی در حال پیگیری است.