سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

57 مبلغ اوقاف ایام فاطمیه در مدارس قم به ترویج معارف دینی می پردازند- اخبار قم - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 05 دی 1401 - 12:28
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: 57 مبلغ روحانی طی ایام فاطمیه در مدارس و بقاع متبرکه استان قم حضور یافته و تبلیغ با محوریت جهاد تبیین فاطمی را در دستور کار دارند.
نفر،مبلغان،اوقاف،قم،مدارس،استان،فاطميه،ايام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین عطاءالله جباری با اشاره به فرا رسیدن فاطمیه و ایام تبلیغ اظهار داشت: بر این اساس و با توجه به ضرورت تبیین و پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل فردا، طرح اعزام مبلغان روحانی متخصص به مدارس دخترانه و پسرانه استان اجرایی شده است.
وی افزود: 70 نفر از روحانیون مبلغ سازمان اوقاف که دوره‌های آموزشی لازم را در مورد مخاطبان کودک و نوجوان دیده‌اند برای این منظور سازمان‌دهی شده‌اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه فاطمیه دوم با ایام امتحانات و تعطیلی مدارس همزمان شده است گفت: بر این اساس فقط 37 نفر از مبلغان که دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان را دیده‌اند، به مدارس اعزام شده‌اند.
جباری ادامه داد: این 37 نفر دارای پرونده و حکم تبلیغی بوده و علاوه بر این 20 نفر دیگر از مبلغان روحانی هم به صورت افتخاری و تبرعی، با اوقاف همکاری دارند که در مجموع 57 نفر در 57 مدرسه حضور یافته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در هماهنگی به عمل آمده با معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، این مبلغان طی ایام فاطمیه در مدارس شهر قم و شهرستان‌های کهک و خلجستان حاضر می‌شوند و محور اصلی فعالیت آنها نیز جهاد تبیین فاطمی خواهد بود.
انتهای پیام/452/