ثبت روزانه یک دقیقه و ۴۴ ثانیه خاموشی برای هر نفر در استان همدان
همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بابیان اینکه در استان همدان به ازای هر مشترک یک دقیقه و ۴۴ ثانیه خاموشی در روز وجود دارد، گفت: باید تلاش خود را برای کاهش این عدد بکارگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهیدی ظهر چهارشنبه در جلسه نشست هم اندیشی روابط عمومیهای شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بابیان اینکه در عصر ارتباطات سرعت ارتباطات به شدت افزایش یافته و نیاز است ما نیز همگام با آن خدمات ارائه شده خود را بهروز کرده و از فضای ایجاد شده استفاده کنیم، گفت: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان اصلی در تمام سازمانها نقش دارد و زیربنا است،
وی با بیان اینکه روابط عمومی پلی بین مخاطبان و سازمان است که به صورت منطقی و آسان بین سازمان و مردم ارتباط برقرار میکند، عنوان کرد: اگر این ارتباط خوب تعریف نشود به بیراه میرود و با وجود خدماتدهی شرکت به صورت مطلوب اطلاعرسانی صورت نمیگیرد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی واسطه بین خواستههای مردم و سازمان است و در این میان ابزارها و کانالهای مختلفی برای برقراری ارتباط بهتر بین سازمان و مردم وجود دارد که یک بخش آن رسانهها هستند، تأکید کرد: باید از فضاهای جدید برای اطلاعرسانی در خصوص فعالیتها استفاده و مشکلات و مسائل را با تلاشی که در ستاد و واحدها وجود دارد رفع کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه با بیان اینکه با توجه به تغییر در ساختار مدیریتی توانیر، شرکتهای توزیع در کشور به ۵ منطقه تقسیم شدهاند که شرکت توزیع استان همدان نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی با ۸ استان دیگر در غرب و شمال غرب کشور در یک منطقه قرار گرفته است، گفت: بر اساس این تقسیمبندی شاخصهایی تعریف شده که بیشترین تمرکز آن بر قسمتهای بهرهبرداری و مشترکین است.
وی هدف از این برنامه را ارتقا و رشد شرکتهای توزیع عنوان کرد و یادآور شد: با استفاده از ظرفیتهای موجود در هر یک از مناطق و ایجاد همافزایی، امکانات و ظرفیتهای بالقوه نیز بروز یافته و بالفعل میشود که با اطلاعرسانی و شفافسازی در این زمینه میتوان به اهداف تعیین شده جامه عمل پوشاند.
شهیدی عنوان کرد: در استان همدان به ازای هر مشترک یک دقیقه و ۴۴ ثانیه خاموشی وجود دارد که معادل ۵۰۰ دقیقه در سال است و باید تمام تلاش خود را برای کاهش آن بکار بریم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به در پیش بودن پیک بار تابستان گفت: نقش روابط عمومیهای شرکت در زمینه اطلاعرسانی خوب و به موقع در این بازه زمانی که از ۱۵ خرداد ماه آغاز میشود، حائز اهمیت است که آثار آن را در کاهش پیک میبینیم.
وی اضافه کرد: سال گذشته ۷۰۳ مگاوات برای استان همدان پیشبینی شده بود که پیک بار ما به ۶۶۸ مگاوات رسید که امیدواریم این روند برای امسال نیز ادامه یابد و با اقداماتی که در حوزه اطلاعرسانی صورت میگیرد بتوانیم ۱۱۸ مگاواتی را که برای امسال پیشبینی شده کاهش دهیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به ارائه خدمات در میز خدمت خاطرنشان کرد: ۲۴ خدمت در میز خدمت پیشبینی شده که به مراجعین ارائه میشود.
وی با اشاره به برنامهها نیز عنوان کرد: حذف قبوض کاغذی از دیگر اولویتهای این شرکت است که امید است تا اول مهر ماه اجرایی شود.