خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گردهمایی بسیجیان سازمان امور دانشجویان برگزار شد

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | چهارشنبه، 09 آذر 1401 - 20:23
گردهمایی بسیجیان سازمان امور دانشجویان به مناسبت هفته بسیج با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.
دانشجويان،دكتر،امور،سازمان،بسيجيان،معاون،اسلامي،بسيجي،مجاهدت

گردهمایی بسیجیان سازمان امور دانشجویان به همت بسیج کارکنان این سازمان و به مناسبت هفته بسیج با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر عباس قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع مهندس محمد حسین قائد شرف، مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی، دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، دکتر محمدجواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل و دیگر مدیران و کارکنان این سازمان برگزار شد.
در این مراسم دکتر داداش‌پور ضمن ابراز خرسندی به منظور حضور در جمع بسیجیان سازمان امور دانشجویان گفت: بسیجی بودن افتخاری است که خداوند متعال نصیب ما کرده است، اما بسیجی ماندن مستلزم تلاش، مجاهدت و پایبندی بر اصول و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند افرادی است که به معنای واقعی کلمه بسیجی باشند یعنی پیشرفت و اعتلای کشور و مردم عزیزمان را اولویت اصلی خود قرار داده و در همه جهات به مجاهدت برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی بپردازد.
در ادامه دکتر قربانی ضمن تشکر از کلیه بسیجیان سازمان امور دانشجویان گفت: امیدوارم بسیجیان در حفظ و حراست از کیان و تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی و امام راحل و همچنین جانشین به حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی موفق عمل کنند.