مردم هدررفت آب را گزارش دهند
باشگاه خبرنگاران
|
اقتصادی
|
سه شنبه، 17 آبان 1401 - 12:00
بقایی گفت: درخواست ما از مردم این است که موارد هدر رفتن آب را به سرعت گزارش دهند.

آقای سعید منصور بقایی گفت: وظیفه مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان تهران در برقراری ارتباط دو طرفه با مشترکان آبفا است.
به گفته او، درخواستهای مردم از شرکت آب و فاضلاب به دو دسته فوریتی و غیرفوریتی تقسیم میشود؛ بخش فوریتی شامل مواردی مانند افت فشار ناشی از مصرف بی رویه آب یا شکستگیهای موجود در شبکه توزیع میشود که با دریافت تماسهای مردمی، متوجه آنها میشویم.
بقایی می گوید: درخواست ما از مردم این است که همکاری و کمک بیشتری با شرکت آب و فاضلاب استان تهران داشته باشند و اگر موارد مربوط به آب زدگی یا مصارف غیرضروری مانند شستن خیابان با آب شرب را مشاهده کردند، به مرکز ۱۲۲ اطلاع دهند.