به خونخواهی طلبه شهید
به گزارش مشرق، محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود با عنوان کشکول نوشت:
پیشنهاد می کنم نبینید؛ فیلم منتشر شده از شکنجه شهید علی وردی تماشایی نیست.
در واقع این سطح از شقاوت و ددمنشی باور کردنی نیست.
بی رحمانه خواستند به مقدساتش توهین کند؛اما این طلبه ۲۱ ساله مقاومت کرد.
به همین جرم او را زیر لگد و دشنه و چاقو دوره کردند، زمین گیر کردند و غریبانه کشتند.
در تاریخ بماند که برای هوسرانی و هرزگی خون ها ریختند.
روضه خوان می گفت ای کاش هرآنچه از کربلا گفتند و نوشتند دروغ باشد.
اما اگر نمی از یمی از آن سبعیت به داعشی های وطنی رسیده باشد قتلگاه، حقیقت است.
در معنوی ترین لحظات و پاک ترین مکان ها، دختر سه ساله را یتیم کردند و چادرها را خون آلود کردند و نمازگزارهای بی گناه را به مسلخ بردند.
بعد از چند روز به ارتین خبر دادند که خانواده اش شهید شده و او هنوز معنی شهادت را نمی داند و دنبال مادر است.
ما تاب دیدن چند لحظه از فیلم آرمان عزیز را نداریم و با این وصف امان از دل زینب.
این داعشی های مزدور و وطنی از همان طائفه سفاک اند.
اما چهار گروه مخاطب اند:
یکم.
نسل ما ندیده و شاید فراموش کرده است.
این دست جنایت ها از منافقین آشناست و باسابقه.
از طالب طاهری جوان ۱۶ ساله با اتوی داغ اعتراف گرفتند و محسن میرجلیلی را با هویه سوزان در حمام برهنه کردند.
پوست سه پاسدار را زنده زنده کندند.
این جریان فاسد و خونخوار هنوز زنده است و به انواع نام ها و نشان ها یک روز در نقاب سلیطه ای چون علینژاد و یک روز در شمایل آدمکشی چون اسماعیلیون و غیره با پول مستقیم گاوشیرده ای چون عربستان و دستور سرویس های جاسوسی آمریکایی-صهیونیستی خون میریزند.
حساب این جریان جدا.
از سرحلقه اوباش جهانی تا مزدورهای رسانه ای و تا اجیرشده های داخلی در این جنایات سهیم اند؛ انشالله به وقتش.
دوم.
کسانی که از سر هیجان، جاهلانه و غافلانه زمینه ریخته شدن این خون ها را فراهم کردند به قدر خود سهم دارند.
همه فحاشی ها و اباحه گری ها زمینه ساز جنایت داعش های وطنی است.
همه آنها که اعتراض این مردم را به انحراف کشیدند تا صدای دغدغه مندان داخلی در هیاهوی بی اخلاقی ها و بی حیایی ها شنیده نشود و سنگ زدند و آتش کشیدند، در این داغ های سنگین سهم دارند.
در دنیا محاکمه نشوند در آخرت برای همه بددهنی ها وفریاد کشیدن های شبانه و سوت و بوق و لایک و شیر کردن ها باید تقاص پس دهند.
ای کاش توبه کنند و جبران.
سوم.
آنها که وسط نشستند باید بدانند که هم از آخور و توبره خوردن برای دوران نفاق و فتنه است.
این سفره بزودی جمع می شود که البته شده است.
در روزگار روشنی حق وباطل هرکس در میانه میدان به اسم اصلاح طلبی و اعتدالگری و عدالتخواهی و سلبریتی و غیره بماند تا کاسبی کند، با لگد واقعیت بیدار می شود.
رسما با سکوت و به اسم پرهیز از دوقطبی سازی به جریان آشوب و آدم کشی دمیدند؛ دوقطبی سازی را هم نفهمیدند.
دو قطبی سازی وقتی مذموم است که موهوم و خیالی باشد، وقتی نادرست است که حق وباطل روشن نباشد.
نه اینکه حق را کتمان کنیم تا دوقطبی نشود؛ که اگر چنین باشد در تمام تاریخ انبیا و اولیا و امام و رهبری در حال دوقطبی سازی بودند.
دوقطبی حق و باطل، دوقطبی اسلام آمریکائی و اسلام محمدی و دوقطبی مستضعفین و مستکبرین از ازل تا ابد جاری است و دوقطبی انقلاب و ضدانقلاب خلاصه تمام دوقطبی های بحق روزگار ماست.
چهارم.
مسوولینی که سالها حکمرانی مجازی را رها کردند نیز مخاطب این خون ها هستند.
امروز چشم باز کنند و ببینند به اسم آزادی رسانه ای چه دیکتاتوری عمیق و تودرتویی فراهم کردند.
حتی اجازه نمی دهند خبر حمله ددمنشانه داعش به گوش مردم برسد.
همان را هم نعل وارونه روایت می کنند که "کار خودشونه".
امروز اینستاگرام اسم آرتین و ارشام را هم محدود کرده است.
آنها که نفهمیدند جامعه شبکه ای پلتفرم ها، فراتر از رسانه، ابزار جدید هویت سازی و قدرت سازی است انشالله با این خون های به ناحق ریخته بیدار شوند.