محیطبانان نباید در پاسگاهها تنها باشند
باشگاه خبرنگاران
|
اجتماعی و حوادث
|
یکشنبه، 01 آبان 1401 - 19:06
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: بر اساس بخشنامهای محیطبانها نباید در پاسگاههای محیطبانی تنها باشند.
محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست درباره معضلاتی که کمبود نیروی محیطبان ایجاد کرده است توضیح داد: به علت کمبود نیروی انسانی در محیطبانی ، محیطبانان مجبور به تحمل شیفت های طولانی به صورت تنها در پاسگاه های محیطبانی هستند.
محبت خانی ادامه داد: پاسگاه هایی در مناطق صعب العبور وجود دارد که دچار کمبود امکانات اولیه هستند و تنهایی آنها و عدم دسترسی خانواده ممکن است مشکلاتی را برای خودشان و خانواده هایشان ایجاد کند .
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: بر اساس بخشنامهای که به تمام استانها ابلاغ شده است، محیطبانها نباید در پاسگاههای محیطبانی تنها باشند.