خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 25 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسیرهایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تهیه شده است

مهر | استان‌ها | جمعه، 22 مهر 1401 - 09:24
زنجان-مدیرکل بازرسی ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در بنیاد شهید به شکل هوشمند مسیرهایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تعبیه شده است.
ايثارگران،بنياد،شهيد،استنكاف،حقيقي،اجراي،قانون

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حقیقی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان گفت: موضوع استنکاف برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، به مجلس هم کشیده شده است.
وی اظهار داشت: نامه نگاری‌ها و مکاتباتی با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت و برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این خصوص پای کار آمدند.
مدیرکل بازرسی ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی دستگاه‌ها ناخواسته در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران وارد استنکاف می‌شوند و در این میان بنیاد شهید پیگیر حل مساله در این دستگاه‌ها است.
حقیقی تاکید کرد: بیشترین مورد شکایات و درخواست‌های جامعه هدف این نهاد مربوط به حوزه‌های درمان، مسکن، اشتغال و آموزش است.
وی افزود: در بنیاد شهید به شکل هوشمند مسیرهایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تعبیه شده است.
مدیرکل بازرسی ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: جامعه هدف ما بسیار ویژه و عزیز هستند و در این راستا ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان مطالبات به حقی دارند.
حقیقی با بیان اینکه تلاش ما خدمت رسانی هر چه مطلوب به این عزیزان است، ابراز داشت: در صورت ادامه استنکاف دستگاه‌ها در خصوص اجرای این قانون، مراتب امر به مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی و نام دستگاه‌ها به مجلس و سایر نهادها اعلام می‌شود.